HTML

Meregtelenito kura

Szeretnék tapasztalatokkal szolgálni méregtelenítéssel kapcsolatban.

Friss topikok

NaturalHelp Complex: az első hónap

2013.10.28. 18:19 aprópénz

Sziasztok!

Eltelt egy hónap a 2013 őszi nagy takarításból. Immáron 1 hónapja szedem a méregtelenítő és béltisztító kúrámat. Ebben az évben a Naturalhelp Complex terméke nyert nálam, ez a kúrát szedem.

Miért is szedtem?

Számomra nagyon fontos dolog a béltisztítás. Sok vegyszer, ízfokozó és mesterséges anyag kerül be a szervezetembe még akkor is ha maximálisan próbálok ellene tenni. Naponta kerülünk kapcsolatba a különböző adalékokkal amik egyre jobban teszik tönkre a szervezetünket. Ezért fontos a béltisztítás. Számomra. A béltisztító kúra segített nekem abban, hogy jobb legyen a közérzetem és lemenjen a puffadás a hasamról.

Milyen hatással volt rám az első hónap?

Számomra, mint írtam, elsősorban a bélrendszerben lerakódott bélsár eltávolítása és a puffadás leküzdése volt a cél. Kezdődő reflux is diagnosztizálva lett. A gyógyszerektől már régen elfordultam és valami természetes de hatásos megoldást kerestem.

A Naturalhelp terméke a complex már a 3. naptól éreztette velem jótékony hatását. Megnövekedett székletem mennyisége mutatta, hogy a bélrendszerem nem volt tiszta. Az ottani bélsárnak nem volt esélye a rostok ellen :) Arra lettem még figyelmes az első hét után, hogy kezd visszatérni a régi energiaszintem, nem vagyok fáradt és kezdek egyre aktívabb lenni. Egyre jobban tolódott ki a fáradtsági holt pont. Ez több mint valószínű a béltisztítás jótékony hatása, hisz nem cipelek annyi felesleges bélsarat. A tiszta bélrendszerbe azonnal bejutnak a fontos vitaminok és egyből felszívódnak. Rögvest a kúra szedésekor. Nagyon ötletes megoldás.

Kifejezetten jó érzés, hogy a méreganyagok nem szívódnak fel és rakódnak le a szervezetemben, hanem kiürítem őket. Egy átfogó és hatékony méregtelenítő kúra mindenkinek ajánlott.

Számomra ez a kúra bebizonyított, hogy érdemes belefektetni pénz és energiát és végigcsinálni!

Sziasztok

Szólj hozzá!

Címkék: méregtelenítés méregtelenítő béltisztítás méregtelenítő kúra naturalhelp béltisztító

A bejegyzés trackback címe:

https://meregtelenitokura.blog.hu/api/trackback/id/tr1005603393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása