HTML

Meregtelenito kura

Szeretnék tapasztalatokkal szolgálni méregtelenítéssel kapcsolatban.

Friss topikok

Purex-Méregtelenítés

2012.05.25. 12:25 aprópénz

 Sziasztok!

A méregtelenítéssel kapcsolatos élményeimet, tapasztalataimat szeretném megosztani veletek.
Alapjában véve egy soványabb emberke vagyok, de úgy éreztem, nekem is szükségem van/lehet egy méregtelenítő kúrára.Az interneten kutatva találtam rá a Purex méregtelenítő kúrára, itt: www.meregtelenitokura.hu oldalon. Gondoltam kipróbálom és nem bántam meg!
Maga a kúra 3 termékből áll: egy rost őrlemény, egy kapszula és egy tea. Elég egyszerű.

A Purex rost minden napra ki van porciózva, külön csomagolva, úgyhogy ha elmegyek nyaralni vagy csak utazom valahova, simán vihetem magammal, mert csak annyit kell magamhoz vegyek, amennyi kell, nem kell vigyem az egész dobozt. 
Elsőre kellemes ánizs illat ütötte meg az orromat amit a termékek árasztanak, de egyébként érződik a többi gyógynövények illata is. A Purex rost hatása is megvan, olyan amilyet elvár az ember egy kúrától: hatékony és kellemetlenségektől mentes. (2 liter folyadék mindenképpen ajánlott a kúra mellé. Meg amúgy is). Persze a méregtelenítés járhat kellemetlenségekkel, de itt erről az én esetemben nem volt szó.

Azok a csúnya egyben levő, hínárszerű izék, amiket az oldalon mutogatnak valóban voltak, de nem extrém mennyiségben. Kissé megijedtem a látványtól, de inkább kint legyen, mint bent, nem igaz? 

A Purex kapszula máj méregtelenítését szolgálja, ami rendben is van, mert a máj a szervezet még raktára. Segíti a salakban levő paraziták kiirtását, amik valljuk be, mindannyiunkban lehetnek! Tehát ez is feltétlenül szükséges.

A tea a is segíti a méregtelenítés folyamatát. Segítségével könnyebben távozik a salak a szervezetből. Napi 2 litert kell meginni belőle. Én úgy csinálom, hogy este lefőzöm a 2 liter teát, bele teszem a 2 filtert (1filter 1 liter vízhez való) 15 percig (ez személyenként változhat), maj reggelig álni hagyom. Kitöltöm a flakonba, és már vihetem is magammal. Ennyi, nem bonyolult, és manapság mindenkinek ajánlott!

A Purex méregtelenítő kúrában található rost szerepéről ejtsünk néhány szót. A fő összetevője a Psyllium segítségével leoldja a bélrendszer faláról az évek alatt lerakódott salakot, amely elzárhatja a bélrendszer falát. Amennyiben ez a salak folyamatosan jelen van a szervezetben, úgy nagyban megnehezíti a vitaminok, ásványi anyagok és egyéb tápanyagok felszívódását. Akár 1 kiló vitamint is ehetünk nap mint nap, nem lesz a szervezetünkre hatással, mert a bélrendszer falán levő salak meggátolja annak felszívódását! Ezért is ajánlott a béltisztítás.
A Purex rost fogyasztásának további előnyei:
- Visszapótolja a szükséges rostmennyiséget a szervezetbe
- Segíti a méretelenítés folyamatát.
- Alkalmazása után javul a tápanyagok felszívódása.

Persze tudjuk, hogy a méregtelenítés és béltisztítás jelentős folyadék és vitaminvesztéssel is jár. Ezért mindenképpen ajánlott a méregtelenítő kúra mellé napi 2 liter ásvány víz fogyasztása, illetve a vitaminok visszapótlása!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: méregtelenítés méregtelenítő kúra béltisztítás purex

A bejegyzés trackback címe:

https://meregtelenitokura.blog.hu/api/trackback/id/tr864545539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása